fredag 5. juni 2009

Heeeer er bildene!

Beklager på forhånd kvaliteten på bildene! Kameraet mitt er tom for strøm så tyna det maksimalt for å få tatt bildene! (Og ja! Jeg har rota bort laderen...finner den hvertfall ikke:) )
Phillips første tur til frisøren :)
Endelig 1. år!!




Dette og bildet over er en dobbel-LO fra bursdagsfeiringen, og bildeserien er naturligvis - åpne pakke heeeelt selv!:)




Prøvde meg på en clean and simple...værste jeg har gjort - noen sinne :P



Til mnds albumen!






En LO som aldri helt ble; ferdig eller som jeg prøvde på...men den ble fin allikevel?





Mndsalbumside igjen:)








Phillip som hersker! Han lånte tiaraen (les: KRONA) og tryllestaven (les: REGJERERSTAVEN) til Sofie! Og trivdes som Prins :)







Enda mer mndsalbum!









3 kommentarer:

  1. Det var på tide med nye innlegg hos deg også nå ja ;)
    Clean and simple - værste du har gjort?? Den blei bare rålekker da!! Må ikke klusse til den no nei!!!!!
    Nesten trist her når du henta scrappesakene dine haha:) Håpe d ikke blir lenge te neste gang ;)

    SvarSlett
  2. Wow, her var det mange flotte loer! Falt skikkelig for "mammas skatt"!
    Den var så behagelig å se på! Nyyydelig!!

    SvarSlett