mandag 23. mars 2009

del 3 - Lørdagens store bedrift!




Her er min LO om meg! Var kjempegøy å scrappe seg selv for en gangs skyld. Er jo stort sett mannen og gutten som er objektene mine :)
Brukte hele lørdagen på det. (Ja, jeg er en TREG scrapper!) Og masse av stæsjet er hentet fra korktavla som hang på tenåringsrommet mitt! I tillegg på min jakt etter effekter fant jeg tre av inngangsbåndene fra mine år på Roskildefestivalen (ble 5 i alt før jeg ble familisert).

Denne skulle egentlig være med på en konkurranse på bvs hobbyforum. Men siden jeg bare fant effektene og aldri kom igang (*kremt*) så bestemte jeg meg for at et treff (Hvor du ikke har noen forstyrrelser) måtte være plassen å sette de syke planene ut i livet :)

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Digger alt "rotet" det var kult! =)

    SvarSlett
  2. Kunne virkelig ikke bli rotete nok merket jeg :)
    Det sier en god del om meg lissom :P

    SvarSlett