søndag 22. mars 2009

Scrappehelg på Rensvik! (Del 1)

Laga denne som 9x9 til ei Ribba-ramme fra IKEA til svigermor - er hennes og Phillips første møte.
Her er spoten min - nice og rotete :))
Føler ikke bildet yter helt rettferdighet - for dette var etter jeg hadde rydda altså :p

Da er jeg kommet ned på jorden igjen etter treff hele helga! :)


Dødssliten - og har kosa meg, scrappa og skravla en hel del!


Produksjonen har vært bra! Kommer noen bilder her nå - og del 2 kommer i morgen :p


Er så trøtt at å ta bilder av de LOene jeg ikke allerede har fotografert ser jeg meg ikke mål på!

4 kommentarer:

  1. ja takker og bukker for hyggelig selskap i helgen:-) og masse fint fikk vi lagd:-)

    Klemz Randi:-D

    SvarSlett
  2. Så flott, nå blir nok svigermor glad. =)
    Høres ut som om du har hatt en super helg. =)

    SvarSlett
  3. Guu! Tipper dere har hatt det kjekt!! Gleder meg til del 2 :)

    SvarSlett
  4. Takk for ei kjempehelg ja, Randi!
    Og Carina..vi hadde en ledig plass atmed oss - der skulle du sittet :)

    SvarSlett