søndag 15. mars 2009

Jeg har prøvd noe nytt!

For det første har jeg dratt fram gamle albumer og lirka ut noen bilder jeg synes det var på sin plass å scrappe! Er jo langt ifra ferdig - for i engangs-kamera tiden tok jeg MASSE bilder :)

Har prøvd meg på litt annen teknikk også: stæsje full LOer med mye farger, og enormt med pynt (spes den siste). Og det VAR SÅ GØY! Blir definivt gjentatt! :)

Den første er min elskede hund som dessverre tok turen til de evige jaktmarker for noen år siden. Den andre er en liten hyllest til Bentesnuppa mi! Hadde så mange fine bilder av oss fra "gamle dager" :)




6 kommentarer:

  1. Så kult! Vil se flere fargerike LO'er fra din kant! :D

    SvarSlett
  2. Har laga en til, til håndkonken så det blir! I LOVE IT :))

    SvarSlett
  3. Åååh, Rufusi! Sprøeste hunden ever!! Pernille blekner jo i forhold!
    Knallbra LO'er!

    SvarSlett
  4. flotte LO'er, liker at de er masse på sidene

    SvarSlett